Pyetje të Shpeshta

Karta

Happy Kartë është programi më inovativ i besnikërisë i cili shpërblen klientët për besnikërinë e markës. HaPPy Kartë funksionon me sisteme pikësh, të cilat i mbledh për secilën blerje.
Happy + kanë të njëjtat përfitime si Happy Card. Diferenca është se ju do të keni të drejtë të merrni zbritje të drejtpërdrejtë në dyqanet e Neptun.
Karta është dizenjuar për t'ju shpërblyer duke ofruar një larmi privilegjesh. Vetëm për ju do të jenë oferta të dedikuara dhe pikë shtesë. Ju mund të kontrolloni në çdo kohë pikët dhe kuponat në website, të azhornoni të dhënat tuaja dhe të ndryshoni produktin pa faturë.
Ju mund të aplikoni vetëm për një kartë Gëzuar me të njëjtin numër.
Happy Card është individuale dhe duhet të përdoret vetëm nga personi që ka aplikuar.
Po, mund të përdorni. Karta bëhet aktive në kohën e shitjes, dhe nga ky moment mund të filloni të grumbulloni pikë për blerjen tuaj.
Nëse nuk e keni kartën fizikisht, mund t'i jepni cashier-it numrin e telefonit. Ju gjithashtu mund të hapni kartën dixhitale në APP për celular.
Jo,karta është personale dhe nuk mund ta transferoni tek një person tjetër.
Nëse mbeteni joaktiv për 24 muaj, anëtarësia skadon. Do të njoftoheni përpara çaktivizimit.

Partnerë

Ju mund të përdorni haPPy Kartë në dyqanet Neptun, Smartpoint, Jumbo, Spar dhe Fashion Group.

Anëtar i ri

Ju mund të jeni një anëtar i haPPy Card duke aplikuar në dyqane, website ose duke telefonuar Kujdesin ndaj Klientit.
Për të pasur një kartë haPPy+, ju duhet të vizitoni dyqanet tona Neptun.
Për të regjistruar kartën është e nevojshme një numër celular-i. Për të përfituar nga karta, duhet të plotësoni të dhënat si: Emri / Mbiemri, Gjinia, numri i telefonit, Adresa / Qyteti, Ditëlindja, E-mail, Nënshkrimi i Klientëve.
Jo, haPPy Kartë është falas për ju.
Nëse jeni një klient i Neptun dhe keni kartën aktuale, mund të përfitoni pa pagesë haPPy+. Nëse jeni një klient i Neptun dhe nuk keni kartën aktuale, duhet të paguani për të marrë haPPy+.
Ju mund të aplikoni për kartë dixhitale në Website në opsionin ‘bashkohuni programit’, pa qenë e nevojshme të dilni në dyqan.
Ju mund të merrni kartën plastike në të gjitha dyqanet tona vetëm me një numër telefoni.
Nëse merrni një kartë dixhitale fitoni më shumë pikë shtesë dhe nuk është e nevojshme të shkoni në dyqan.

Anëtar ekzistues

Jo, nuk është e nevojshme të keni një kartë haPPy nëse keni haPPy +. Të gjitha pikët dhe përfitimet e fituara në Happy Card do të transferohen në haPPy +.
Ju mund të azhornoni kartën në dyqan ose duke kontaktuar kujdesit ndaj klientit në numrin 044803999.
Ju mund të aplikoni vetëm për një haPPy Card me të njëjtin numër.
Jo, nuk mund të mbash përfitimet e vjetra në kartën e re. Ju mund të pikat në kartën tuaj të vjetër dhe të përdorni përfitimet në dyqanin tonë.
Jo nuk është e nevojshme, ju mund të përdorni kartën dixhitale në blerjen tuaj pa qenë e nevojshme karta plastike
Ju mund të merrni një kartë zëvendësuese në secilin prej dyqaneve tona.
Jo, ju mund të merrni kartën e re falas.
Ju mund të hapni llogarinë tuaj në faqen e internetit me kredencialet tuaja. Aty mund të shihni pikën tuaj, kuponat dhe detajet e transaksioneve.
Nëse e keni harruar fjalëkalimin tuaj, ju mund ta rivendosni atë në faqen e internetit .

Mblidhni pikët

Me 100ALL shpenzime në Spar, Jumbo dhe FG, ju fitoni 10 pikë në Happy Kartë. Me 100ALL shpenzime në Neptun dhe Smartpoint, ju fitoni 5 pikë në Happy Kartë.
Pikë shtesë që mund të fitoni në kohën e regjistrimit dhe plotësoni të gjitha të dhënat. Gjithashtu në data të veçanta si ditëlindja mund të fitoni pikë shtesë.
Për çdo produkt të kthyer do të ulen pikët që keni marrë nga ajo blerje.
Në raste të veçanta, ju mund të transferoni pikë vetëm përmes Kujdesit Ndaj Klientit.
Ju mund të informoheni mbi historikun e pikëve tuaja: -Në faqen www.happy.al, përmes llogarisë tuaj personale. -Mobile App -Në dyqane -Në mediat sociale. -Duke telefonuar Kujdesin ndaj Klientit 044 80 39 99.
Pikat tuaja skadojnë pas një viti kalendarik nga blerja e fundit që keni bërë. Paraprakisht do të informoheni në numrin tuaj me SMS ose email, kur të jeni afër datës së skadimit të pikave
Nëse keni probleme me pikët, telefononi Kujdesit ndaj klientit 044 80 39 99.
Nëse nuk keni kartë me vete, ju mund t’i jepni numrin tuaj cashier-it. Nëse nuk jepni numrin, ju nuk mund të fitoni pikë për atë blerje.
Ju mund të fitoni pikë për çdo blerje të bërë në dyqane. Në vazhdim do të merrni edhe pikë për blerjet e bëra në internet.
Nëse anëtarësia juaj skadon, përfitimet dhe pikët në llogarinë tuaj do të skadojnë automatikisht.

Shpenzo pikët (Kuponët)

Do të informoheni për shpërblimet tuaja përmes SMS ose email.
Do të përfitoni dy nivele kuponësh, me pikat e grumbulluara.
Me vetëm 5.000 pikë mund të fitoni një broshurë prej 6 kuponësh.
Për të përfituar nivelin e dytë të pikëve duhet të arrini 10.000 pikë me një broshurë prej 5 kuponësh.
Ju do të jeni në gjendje të zgjidhni të përdorni kupon në nivelin e parë ose do të vazhdoni të grumbulloni pikë. Nëse arrini rezultatin maksimal të pikëve, kuponi aktivizohet automatikisht.
Kuponat janë elektronikë dhe nuk mund të humbasin. Cash-ier mund të shohë kuponat, kur skanon kartën e klientit.