Pyetje të Shpeshta

Karta

Karta Happy është programi më inovativ i besnikërisë i cili shpërblen klientët për besnikërinë e markës. Karta Happy funksionon me sisteme pikësh, të cilat i mbledh për secilën blerje.
Happy + ka të njëjtat përfitime si Karta Happy. Diferenca e vetme është se ju do të keni të drejtë të merrni zbritje të drejtpërdrejta në të gjitha dyqanet e Neptun.
Karta është dizenjuar për t'ju shpërblyer duke ofruar një larmi privilegjesh. Do të ketë oferta të dedikuara dhe pikë shtesë vetëm për ju. Ju mund të kontrolloni në çdo kohë pikët dhe kuponat në website, të azhornoni të dhënat tuaja dhe të ndryshoni produktin pa faturë.
Ju mund të aplikoni vetëm për një kartë Happy me të njëjtin numër.
Karta Happy është individuale dhe duhet të përdoret vetëm nga personi që ka aplikuar.
Po, mund ta përdorni. Karta bëhet aktive në kohën e shitjes, dhe nga ky moment mund të filloni të grumbulloni pikë për blerjen tuaj.
Nëse nuk e keni kartën fizikisht, mund t'i jepni cashier-it numrin e telefonit. Ju gjithashtu mund të hapni kartën dixhitale në Aplikacionin Happy Loyalty Program në celular.
Jo,karta është personale dhe nuk mund ta transferoni tek një person tjetër.
Nëse mbeteni joaktiv për 24 muaj, anëtarësia skadon. Do të njoftoheni përpara çaktivizimit.

Partnerë

Ju mund të përdorni kartën Happy në dyqanet e kompanive partnere: Neptun, Smartpoint, Jumbo, Spar dhe Fashion Group në të gjithë Shqipërinë.

Anëtar i ri

Ju mund të jeni një anëtar i kartës Happy duke aplikuar në dyqane, Website ose duke telefonuar Kujdesin ndaj Klientit.
Për të pasur një kartë Happy +, ju duhet të vizitoni dyqanet tona Neptun.
Për të regjistruar kartën është e nevojshme një numër celular-i. Për të përfituar nga karta, duhet të plotësoni të dhënat si: Emri/Mbiemri, Gjinia, numri i telefonit, Adresa/Qyteti, Ditëlindja, E-mail, Nënshkrimi i Klientëve.
Jo, karta Happy është falas për ju.
Nëse jeni një klient i Neptun dhe keni kartën ekzistuese, mund të përfitoni Happy + pa pagesë. Nëse jeni një klient i Neptun dhe nuk e keni kartën ekzistuese, duhet të paguani për të marrë kartën Happy +.
Ju mund të aplikoni për kartë dixhitale në Website në opsionin ‘Bashkohuni programit’, pa qenë e nevojshme të shkoni në dyqane.
Ju mund të merrni kartën plastike në të gjitha dyqanet tona vetëm me një numër telefoni.
Nëse merrni një kartë dixhitale fitoni më shumë pikë shtesë dhe nuk është e nevojshme të shkoni në dyqan.

Anëtar ekzistues

Jo, nuk është e nevojshme të keni një kartë Happy nëse keni Happy +. Të gjitha pikët dhe përfitimet e fituara në kartën Happy do të transferohen në Happy +.
Ju mund të azhornoni kartën në të gjitha dyqanet e Neptun ose duke kontaktuar Kujdesit ndaj Klientit në numrin 044803999.
Ju mund të aplikoni vetëm për një kartë Happy me të njëjtin numër.
Jo, të dhënat e kartës tuaj të vjetër My Spar, Neptun Happy ose My Fashion nuk mund të transferohen në kartën e re Happy.
Jo nuk është e nevojshme, ju mund të përdorni kartën dixhitale në blerjen tuaj pa qenë e nevojshme karta plastike
Ju mund të merrni një kartë zëvendësuese në secilin prej dyqaneve tona.
Jo, ju mund të merrni kartën e re falas.
Ju mund të hapni llogarinë tuaj në faqen e internetit me kredencialet tuaja ose mund të shkarkoni Aplikacionin Happy Loyalty Program në celular. Aty mund të shihni pikët tuaja, kuponat dhe detajet e transaksioneve.
Nëse e keni harruar fjalëkalimin tuaj, ju mund ta rivendosni atë në faqen e internetit .

Mblidhni pikët

Me 100 Lekë shpenzime në Spar, Jumbo dhe Fashion Group, ju fitoni 10 pikë Happy. Me 100 Lekë shpenzime në Neptun dhe Smartpoint, ju fitoni 5 pikë Happy.
Ju fitoni pikë shtesë në momentin e regjistrimit kur plotësoni të gjitha të dhënat e kërkuara. Gjithashtu në data të veçanta si ditëlindje etj, mund të fitoni pikë shtesë.
Për çdo produkt të kthyer do të ulen pikët që keni marrë nga ajo blerje.
Në raste të veçanta, ju mund të transferoni pikë vetëm përmes Kujdesit Ndaj Klientit.
Ju mund të informoheni mbi historikun e pikëve tuaja: -Në faqen www.happy.al, përmes llogarisë tuaj personale. -Duke shkarkuar Aplikacionin e Happy Loyalty Program. -Në dyqane -Në rrjetet sociale. -Duke telefonuar Kujdesin ndaj Klientit 044 80 39 99.
Pikët tuaja skadojnë pas një viti kalendarik nga blerja e fundit që keni bërë. Paraprakisht do të informoheni në numrin tuaj me SMS ose në E-mail, kur të jeni afër datës së skadimit të pikëve.
Nëse keni probleme me pikët, telefononi Kujdesit ndaj klientit 044 80 39 99.
Nëse nuk keni kartë me vete, ju mund t’i jepni numrin tuaj cashier-it. Nëse nuk jepni numrin, ju nuk mund të fitoni pikë për atë blerje.
Ju mund të fitoni pikë për çdo blerje të bërë në dyqane. Në vazhdim do të merrni edhe pikë për blerjet e bëra në internet.
Nëse anëtarësia juaj skadon, përfitimet dhe pikët në llogarinë tuaj do të skadojnë automatikisht.

Shpenzo pikët (Kuponët)

Do të informoheni për shpërblimet tuaja përmes SMS ose E-mail.
Ju do të përfitoni dy nivele kuponësh me pikët e grumbulluara.
Me vetëm 5.000 pikë mund të fitoni një broshurë prej 6 kuponësh.
Për të përfituar nivelin e dytë të pikëve duhet të arrini 10.000 pikë me një broshurë prej 5 kuponësh.
Ju do të jeni në gjendje të zgjidhni të përdorni kupon në nivelin e parë ose do të vazhdoni të grumbulloni pikë. Nëse arrini rezultatin maksimal të pikëve, kuponi aktivizohet automatikisht.
Kuponat janë elektronikë dhe nuk mund të humbasin. Cash-ier mund të shohë kuponat, kur skanon kartën e klientit.